راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

راستین

سالگرد ازدواج مامی و بابایی

1391/2/18 23:17
نویسنده : مامی
353 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز هشت سال از یک روز خاص می گذرد. روزی که اگر جوری که باید باشد نبود شما حالا نبودی تا شادی زندگی من باشی. امروز هشتمین سالگرد روزی است که من و پدرت با هم عهد بستیم تا باقی عمرمان را در کنار هم بگذرانیم و در خوشی ها و ناخوشی ها یار هم باشیم. خوشحالم که امروز که به پشت سر نگاه می کنم اشکی که در چشمانم می نشیند درخششی به رنگ عشق و محبت دارد. پسرم برایت زیباترین و پرشورترین و ماناترین عشق را آرزو می کنم.  

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نازنین AF
20 اردیبهشت 91 8:00
دوست عزیزم، سالگرد عروسیت مبارک. میدونم امسال جشنتون با وجود گل پسرت خیلی دوست داشتنی تر بوده . اکیدوارم همیشه شاد باشی .
مامی
20 اردیبهشت 91 8:08
مرسی عزیزم منم برات روزهایی طلایی پر از شادی و سلامتی رو آرزو می کنم
نازنین AF
20 اردیبهشت 91 8:12
مرسی عزیزم .
نیلوفری
22 اردیبهشت 91 10:16
سلام. روزای قشنگ ازدواجتون خوب یادمه و برای سالروز تکرارش خیلی تبریک می گم مخصوصا که حالا یه ثمره شیرین داره که اجازه می ده ما تو وبلاگش بنویسیم و از شادی اومدنش قلبمون روشن و منتظر باشه مامی راستین لطفا خیلی مراقب خودت بابایی راستین و راستین؛مرد کوچک باش (نوشتم نیلوفری که نیلوفر دختر خاله با نیلوفر دختر عمه قاطی نشه!!!)


حتمن نیلوفری جان، مرسی از کامنت قشنگت
نازی مامان نازنین
22 اردیبهشت 91 13:30
عزیزم سالگرد ازدواجتان را با تاخیر تبریک میگم.انشالا که با اومدن راستین جون زندگیتون شیرین تر از قبل بشه.


خیلی ممنونم نازی جان
مادر مامي (مادربزرگ)
22 اردیبهشت 91 22:32
سلام به شيرين ترين نوه دنيا
كاش ميدونستي چقدر دوست دارم ومنتظر در آغوش كشيدنت هستم.اميدوارم همه چي خوب پيش بره وبزودي ببينمتون.هرروز منو پدرجون(پدرمامي) ساعتها راجع بهت حرف ميزنيم .دوست داريم

مرسی مامان جون
نفیسه
26 اردیبهشت 91 7:37
سالگرد ازدواجتون با یه هفته تأخیر مبارک باشه ، امیدوارم غم هیچ وقت تو دلتون لونه نکنه و همیشه شادی مهمون دلهاتون باشه


مرسی نفیسه عزیز
سانی
26 اردیبهشت 91 8:48
باران جون سالگرد ازدواجتون مبارک
خیلی قشنگ می نویسی
همیشه خوشبخت وشاد باشید عزیزم





ممنون سانی جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد