راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

راستین

پسرکم قد کشیده

1391/2/18 8:29
نویسنده : مامی
256 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به پهلو دراز کشیده بودم که متوجه شدم حرکاتت از همیشه بیشتر و طولانی تر است. احساس می کردم دیگر حرکاتت ضربه ای نیست و دست و پایت را کش می دهی. شکمم را که نگاه کردم دیدم لباسم کاملاً با هر حرکتی تکان می خورد. خیلی برایم جالب بود. آنقدر ذوق کردم که پدرت را صدا کردم تا شیرین کاری پسر عزیزش را تماشا کند. دیگر لازم نیست بابایی دستش را روی شکمم بگذارد تا تو را احساس کند. همین که به شکمم نگاه کند حرکاتت را می بیند. باورم نمی شود که فقط در طول یک هفته اینقدر رشد کرده باشی عزیزم. فکر نمی کردم چنین تجربه ای را در هفته بیست و سوم داشته باشم اما تو پسر زرنگی هستی و مامی به داشتن شما افتخار می کند.

راستین عزیزم چند روز پیش با بابایی رفتیم و قرارداد خانه نو را نوشتیم و قرار است تا دو ماه دیگر به آنجا برویم تا من زودتر اتاق شما را بچینم و همه چیز برای ورودت آماده باشد. نمی دانی چه نقشه هایی برای اتاقت کشیده ام. امیدوارم از سلیقه مامی و بابایی خوشت بیاید و وقتی آمدی اتاقت را دوست داشته باشی. 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد