راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

راستین

اردوی بیمارستان

1391/4/9 23:35
نویسنده : مامی
395 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دیروز به همراه پدرت به بیمارستانی که قرار است تو در آن متولد شوی رفتیم تا شرایط را بررسی کنیم. یک خانم پرستار مهربان به اسم میشل مسئول نشان دادن بخش های مختلف بیمارستان و پاسخ دادن به سوال هایمان بود. بعد از اینکه به همه سوال های ما جواب داد و راجع به امکانات و شرایطی که برای مامی مهیا خواهند کرد صحبت کرد، اتاق ها و بخش های مربوط را به ما نشان داد و  کلی از استرس مامی کم شد. چون همه چیز خیلی مرتب و تمیز بود و برخورد پرسنل هم بسیار صمیمی و همدلانه بود. قرار شد تا من و بابایی در کلاس های آمادگی زایمان شرکت کنیم و بعد از آن تصمیم بگیریم که می خواهیم از اپیدورال استفاده کنیم یا نه. عزیزم من ترجیح می دهم اگر بتوانم بدون بی حسی شما را به دنیا بیاورم تا بعدن مشکلی ایجاد نشود اما از طرفی هم از درد زایمان می ترسم. بماند که روش اپیدورال هم خیلی ترسناک است و فکر آن تزریق نخاعی کذایی حسابی مامی را می ترساند. به هر حال عزیزم باید برای دیدن روی ماهت سختی بکشم و این بهای در آغوش کشیدن توست و من به هر سختی ای تن می دهم تا تو را زودتر در آغوشم حس کنم و دست های کوچکت را ببوسم و نوازشت کنم. برای مادرت دعا کن تا زایمان راحتی داشته باشد و کمتر سختی بکشد پسرم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نازنین AF
10 تیر 91 23:17
عزیزم ، امیدوارم زایمانت به اون سختی که فکرشو می کنی نباشه . راستین به وجود مامان با شهامتی مثل تو افتخار می کنه .
نیلوفری
11 تیر 91 8:16
خوب شد که رفتی و دیدی، مامی راستین این طوری خیالت راحت می شه که داری تو یکی از بهترین شرایط راستین رو به دنیا میاری پس نگران نباش بچه ها خودشون راه به دنیا اومدن رو از همه بهتر بلدن
سانی
11 تیر 91 11:36
باران جان امیدوارم که کلاسهای مفیدی برات باشه و بهترین تصمیم رو بگیری.... دیگه کاسه صبر همگی مون لبریز شده تا هرچه زودتر این فسقلیها رو ببینیم
هانی
18 تیر 91 13:03
باران جون چه خوب که این امکان وجود داره که از قبل بشه بیمارستان رو دید من خیلی دوست دارم که قبلش با محیطش آشنا بشم اما متاسفانه اینجا امکانش نیست.عزیزم به امید خدای بزرگ این هفته های آخر هم سپری میشن و راستین جون رو سالم و سلامت به آغوش میکشی.
عشق
31 تیر 91 9:53
عزیزم اصلا نگران تزریق نخاعی نباش.هیچ درد و ترسی نداره مثل یک آمپول معمولی می مونه فقط کمی سرده.هیچ دردی هم نداره.مطمئن باش.من تجربه اش کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد