راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

راستین

بندانگشتی ام هفت ماهه شده

1391/4/9 23:36
نویسنده : مامی
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل سی هفته ای من

تولد سی هفتگیت مبارک پسرم. عزیزم خیلی خوشحالم که به سلامت سی هفتگی را تمام کردی و وارد هشت ماهگی شدی چون حالا دیگر حتی اگر زودتر از موقع هم به دنیا بیایی مشکل خاصی پیش نمی آید. البته پسر قشنگم لطفن عجله نکن و خوب بزرگ شو تا پسر قوی ای باشی. این روزها احساس می کنم که چرخیده ای و در حالت سفالیک قرار گرفته ای.  پسرم این را از روی سکسه هایت احساس می کنم چون ضرباتت به زیر شکمم منتقل شده است. امیدوارم این بار هم حس ام درست باشد چون اگر نچرخیده باشی فرصت زیادی نداری و ممکن است مامی نتواند شما را طبیعی به دنیا بیاورد.

پسرم می خوام برایت خاطره ای از بابا جون ( پدر بابایی) بنویسم تا بدانی که چقدر نیامده شما را دوست دارد. بابایی می گفت مادرش گفته" روزی نشسته بودیم و دیدم پدرت در فکر است. پرسیدم چیزی شده؟ بعد از کمی فکر کردن گفت: چقدر حیف که راستین پیش ما نیست اما عیبی ندارد چون اگر راستین بزرگ شود و بخواهد خارج از ایران ازدواج کند، می رویم و برایش در سواحل ترکیه جشن عروسی می گیریم" چشمک

خلاصه من و پدرت کلی ذوق کردیم که پدربزرگت اینقدر شما را دوست دارد که نیامده فکر این است که برای شما جشن عروسی بگیرد. بغل

راستی پسرم ممنون که به آقوی همساده ات تذکر دادی. جواب آزمایش دیابت بارداری سه ساعته مامی خوب شد و دکتر گفت احتمالا جواب آزمایش اول به خاطر این بالا شده که قبل از آزمایش صبحانه خورده ای. ته دلم گفتم نخیر خانم دکتر پسرم حال این همسایه بی ملاحظه اش را جا آورده است. نیشخند

بابایی گیر داده که چرا گاهی به تو گفته ام شما. پسرم به این بابایی ات بگو کم سر به سر مامی بگذار پدر من. گریه 

 

 niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفری
3 تیر 91 9:18
خدا شکرت برای این پسر فهمیده! شاعر در چنین مواردی می فرماید: دردوبلاتو بکنم آش، با قاشقی بشینم پاش!! بله!....
مامان الی
4 تیر 91 10:42
آخی نازییییییییییییییییییی
نفیسه
4 تیر 91 11:10
خدا را شکر که جواب آزمایشت خوب بوده باران جونم . . . هشت ماهگی راستین جون مبارک
نازنین AF
5 تیر 91 20:19
باران عزیزم سی هفتگی راستین جون مبارک باشه گلم. خدا رو شکر که جواب آزمایشهات خوب بوده .
نیلی
8 تیر 91 10:55
هشت ماهگیت مبارک آقای سیتیزن آمریکا قول بده بزرگ شدی برام ویزای توریستی جور کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شوخی کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد