راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

راستین

بوی عید

1393/1/2 9:44
نویسنده : مامی
453 بازدید
اشتراک گذاری

آمدم تا از سال نو برایت بگویم و سفره هفت سین و عید و عیدی و مسافرت به کرمانشاه، که یادم افتاد مسئله مهمی را که کلی به خاطرش نگران بودم و خدا رو شکر آن را با هم البته به سختی پشت سر گذاشتیم جا انداختم. واکسن هجده ماهگی سخت بود. سخت تر از تمام واکسن هایی که تا حالا زده بودی. برای 24 ساعت آنقدر پایت درد میکرد که اصلن قادر به راه رفتن نبودی و بغل من کز کرده بودی. خیلی برایت غصه خوردم اما خدا را شکر که خوب تحمل کردی و برای چند سال این پروژه معلق خواهد ماند. 

حالا برسم به مهد کودک و شیطنت های این چند وقت اخیرت که هر بار مربی ات خبرش را به من میدهد. پسرم چند وقتی است که خیلی پرخاشگر شدی و مدام بچه های مهد را میزنی یا مو میکشی اما همه می گویند این مربوط به بحران یک سال و نیمه گی است و بالاخره تمام خواهد شد. حالا ما همه با هم مراقبیم که شما در این بحران نه خودت آسیب ببینی نه دوستان کوچکت!

راستی مامان بالاخره نی نی پارتی اش را برگزار کرد و مهمانان عزیز ما هم خاله سمانه و ارغوان جون، خاله نازنین و آرتادخت کوچولو، خاله مریم و یاسمینا ناز، خاله حدیث و امیرحسین با نمک، خاله سانی و شادیسا عزیز، خاله افسانه و پارمین گل، خاله نگین و مهرسا جون، خاله لیلا و سروش کوچولو و خاله زهرا بودند.

PHOTOES ARE COMING

پسندها (1)

نظرات (2)

جیران بخشنده
4 فروردین 93 15:51
عیدتون مباااارک انشالله سال خوبی در کنار هم داشته باشید
نیلوفری
6 فروردین 93 7:36
ما هم این بحران رو به وضوح حس کردیم باشد که هر چه سریعتر بگذره چون هی نزاشت یه دل سیری بغلش کنیم..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد