راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

راستین

شیرینم

1392/9/20 11:50
نویسنده : مامی
286 بازدید
اشتراک گذاری

خب امروز میخوام برات از شیرین کاریات بگم عسلم

اول بگم تولد 16 ماهگیت مبارک گل پسرم

از ماه پیش اینقدر قشنگ میگی ماما که میخوام بخورمت

از وقتی که مهد میری رقصیدن رو یاد گرفتی و اینقدر قشنگ رقص پا میری! از بابایی هم بهتر چشمک ماهواره یه تبلیغ داره که مال پوشک ملفیکسه و تو تا چندوقت هروقت این تبلیغ رو میداد فقط نگاه میکردی اما از هفته پیش به محض پخش شدن میخندی و دقیقن مدل بچه هایی که توش میرقصن میرقصی. اینقدر قشنگ که تعجب میکنم اینقدر بزرگ شدی که بتونی اینقدر دقیق تقلید کنی.

کلمه هایی که مرتب میگی: بابا- به به- اِده (بده)-من- نه- ائو (الو)- دَدَ- مه مه- و کلی کلمات شبه کلمه که تقلید از کلماته اما فقط خودت میفهمی عزیز دلم . البته من هرکدوم رو تو اون لحظه متوجه میشم اما دیگران نه. و من در آن لحظه به خود میبالم شدیییییید قلب 

چند روز پیش رفته بودیم قم برای مراسم عاشورا و وقتی برگشتیم یه روز دیدم شال منو از رو مبل برداشتی رو سرت انداختی و اومدی جلو پام سجده رفتی. پدرجون که فهمید گفت قربونش برم دو روز رفته قم نماز خوندن یاد گرفته یههفته بره آیت الله برمیگرد. یه ماه بمونه ولی فقیه میشهنیشخند 

یاد گرفتی از این مبل به اون مبل میری و تازه معنی فنر رو کشف کردی و روی مبل و تخت مدام بپر بپر میکنی.

راستش الان دیگه چیزی یادم نمیاد به زودی باز میام چیزهای از قلم افتاده  رو مینویسم برات. ضمن لحن متن رو عوض کردم به پیشنهاد خاله سمانه که گفت هروقت بزرگتر شد براش کتابی بنویس. نظرت چیه؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

جیران بخشنده
21 آذر 92 17:42
عزیز دلم 16 ماهگیت مبااااارک عکسا پس کجان دلمون واسه این پسر ناز تنگ شد
نیلوفری
27 آذر 92 7:52
تازه شیرین کاریا شروع میشه پسر ما هم که به خودی خود شیرین هست دیگه چه شود...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد