راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

راستین

هشت ماهگی

1392/1/20 13:34
نویسنده : مامی
224 بازدید
اشتراک گذاری

هشت ماهگیت مبارک عزیز دلم

با شروع نه ماهگی شیطنت هایت هم شروع شده و دیروز که تولد هشت ماهگی ات بود مصادف شد با اولین تلاش هایت برای چهار دست و پا رفتن. هنوز خیلی ماهر نشدی اما می توانی چند سانتی جلو بروی. اما در عوض در سینه خیز رفتن حسابی ماهر شدی و در عرض یک ثانیه چنان چرخ هایی میزنی که خودم تعجب می کنم

گاهی محبتت گل می کند و گونه هایم را می بوسی و من تمام قندهای دنیا در دلم آب می شود. بابایی حسودی می کند چون گونه هایش زبر است و تو به محضی که می خواهی ببوسیش صورتت را پس می کشی. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفری
29 فروردین 92 20:57
قند عسله دیگه..این کارارونکنه باید تعجب کنی..پسر ما مرد کوچک فهمیده ایه..بله!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد