راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

راستین

5 روزگی

1392/1/20 13:35
نویسنده : مامی
355 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 5 روز از به دنیا آمدن فرشته کوچکم می گذرد و دیروز از بیمارستان مرخص شدیم. این روزها مدام در حال کشف کردن جنبه هایی نو از وجودم هستم. بخش مادرانه ام را دوست دارم و احساس می کنم چقدر زندگی ام این جنبه را کم داشت و خودم خبر نداشتم. چقدر یک زن می تواند توانا باشد، عاشق باشد، حامی باشد، متفاوت باشد و حتی غافل باشد. چقدر غافل بودم و خودم خبر نداشتم. 

این روزها من و صادق پریم از شوق و تلاش و عشق و محبت. راستین به همه چیز جلای دیگری بخشیده و آنقدر در دل هایمان نور تابانده که از کلمه خارج است. 

با اینکه کارمان شده شیر دادن و شیر دوشیدن و پوشک عوض کردن و باد معده گرفتن اما از هر لحظه ای را با راستین گذراندن لذت می بریم. دردهای عمل هر روز کمتر می شوند اما هنوز هم توانم خیلی کم است. دو روز اول شیرم کم بود و چون راستین خوب نمی توانست سینه ام را بگیرم شیرم را می دوشیدم و با قطره چکان به او می دادیم اما حالا حسابی شیرم زیاد شده است. البته هنوز هم با نوک سینه مصنوعی به او شیر می دهم اما در کل پیشرفت امور رضایت بخش است.


سه روزه گی
3 روزه گی

4 روزه گی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیر
24 مرداد 91 10:57
مبارک باشه عزیزم ورود این فرشته کوچولوی آسمانی رو به روی زمین تبریک میگم سلام عزیزم امیرم توی یه مسابقه شرکت کرده و اولین مسابقه اش هم هست خوشحال میشم تشریف بیارید به وبلاگش ، لینک مسابقه زیر عکسش گذاشته شده زیاد زمان نمیبره ، به گل پسرم کمک کنید تا در این مسابقه برنده بشه.تا جمعه با یه رأی طلایی دل مامانی امیر کوچولو رو شاد کنید.
نیلوفری
24 مرداد 91 12:59
خوشحالم از این خوشحالی و این شادی.. حسابی مراقبش باشین
نیلوفری
24 مرداد 91 16:23
تولدت مبارک عزیزم... جانم چقدر شیرینی شما...
مامی نی نی
24 مرداد 91 17:39
وای بارانیییییییی مبارکه تولد راستین خوردنی:-* هزار ماشالله انشالله که زیر سایه ی مامان و باباش، بزرگ بشه پست هات رو که خوندم اینقدر ذوق زده شدم که دارم گوله گوله گریه می کنم مراقب خودتون باش برای ماها هم دعا کن نی نیامون سالم و سامت به دنیا بیان
افسانه
24 مرداد 91 22:32
باران جون ، از حالا گفته باشم که دختر من فقط به راستین فکر میکنه . خدا برای مامان باباش ، حفظش کنه . ایشالله که پاقدمش براتون خیره . جای من حسابی ببوسش .
نیلوفری
25 مرداد 91 9:57
من قبلا دو بار نظر دادم ها اما همش میام عکسشو نگاه می کنم مخصوصا این اولی هی دلم می خواد باهاش حرف بزنم براش شعر بخونم بگم دردو بلاتو بکنم آش، با قاشقی بشینم پاش!!! انگاری همین جا روبه رومه.. فکر کنم از این به بعد رو هر پستی هزارتا نظر بدم!
ستایا
25 مرداد 91 11:26
وای باران عزیزم شاید باور نکنی که بند بند وجودم داره از احساس گریه می کنه چه لحظه های نابی ... نمی دونم چی باید بگم فقط شکر خدای مهربون ... اومدن راستینت مبارک ...
سانی مامی شادیسا
25 مرداد 91 11:37
مبارکه باشه هزار تا.... انشاله که در کنار شما پدر مادر مهربون به سلامتی بزرگ شه
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 19:36
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
سودابه
29 مرداد 91 15:27
عید سعید فطر/ عیدآسودگی از آتش غفلت بر شما مبارک. به ما سر بزنید خوشحال میشیم. با تبادل لیننک موافقید
مامان آراد(خاطره)
3 شهریور 91 15:48
همیشه شاد باشین..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد