راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

راستین

اولین مروارید

1392/2/2 21:12
نویسنده : مامی
243 بازدید
اشتراک گذاری

به تقویم وبلاگت که نگاه می کنم شش ماه و بیست و دو روزت شده و من مدت هاست حتی یک کلمه هم برایت ثبت نکرده ام. باور کن بارها شده که حتی یک صفحه کامل برایت نوشته ام و به دلایل مختلف آنقدر نتوانسته ام نوشته ام را تمام کنم تا از روی کامپیوترم پریده و من مانده ام و یک دنیا پشیمانی که چرا باز این مطلب را ذخیره نکرده از پای کامپیوتر بلند شدم.

از امروز یک تصمیم جدید گرفته ام و آن این است که حتی اگر یه خط هم نوشتم بیایم آن را ثبت کنم تا هم گذر ایام خاطرات را از ذهنم پاک نکند هم روزهای قشنگ تو عزیز دلم را از دست ندهم. این سری می خواهم از تمام اتفاقات ناخوشایندی که در طول این  مدت گذشت بگذرم و فقط روزهای خوب را یادآوری کنم.

گل من تو حالا می توانی راحت غلت بزنی و به محضی که تو را زمین می گذارم به روی شکم می غلتی و گاهی دو غلت پی در پی هم می زنی.

در شش ماه و پنج روزگی اولین مروارید زیبایت درآمد و این روزها درگیر خارش لثه ها و انتظار درآمدن باقی دندان هایت هستی.

جشن تولد شش ماهگی ات را در کنار مادرجون و پدرجون در کرمانشاه گرفتیم پسر عزیزم. دوستت دارم نمکین من  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علیرضا
12 اسفند 91 15:15
عزیزم سلام چه پسر نازی دارین ماشالا بهش دقیقا شش روز از پسر من بزرگتره
نیلوفری
14 اسفند 91 11:15
سلام علیکم بر مرد کوچک دندون مروارید و مامی اش. خوب تصمیمی گرفتید به هر حال ما همه ش یه چشممون به اینجاست دیگه
سانی مامی شادیسا
26 اسفند 91 15:08
آفرین مامان زرنگ... زود زود آپ کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد