راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

راستین

پسر 25 سانتی من

1391/2/1 0:23
نویسنده : مامی
288 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بیست هفته از حاملگی من می گذرد و تا کنون نیمی از این مسیر طاقت فرسا را پشت سر گذاشته ام.

عزیز دل بیست و پنج سانتی من ما این مسیر را با هم آمده ایم و همانطور که من لحظات سختی را پشت سر گذاشتم مطمئنم تو هم روزهای راحتی را نگذرانده ای. می دانم بزرگ شدن خیلی سخت است. پدرت هم روزهای سختی داشته است تا از من و تو مراقبت کند. اما خودمانیم به من و تو بیشتر خوش گذشته تا پدرت، چون مرتب مشغول بخور و بخواب بودیم، نه؟

می دانم روزهای پیش رو روزهای سخت تری خواهد بود اما خوشحالم چون هر روزی که بگذرد، یک روز از زمان دیدن روی ماهت کم می شود و آغوش من بی صبرانه منتظر گرمای تن توست. 

 

 

 niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ترنم کوچولو
25 فروردین 91 9:02
سلام مامانی.مبارکه.خیلی زیبا و مختصر و مفید نوشتی.روزهای زیبایی در پیش اند.شاد و موفق باشین و از این دوران نهایت لذت رو ببرید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد