راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

راستین

چیستی تو؟

1391/5/3 5:20
نویسنده : مامی
356 بازدید
اشتراک گذاری

آنقدر می خواهمت که نبودنت را تاب نیاورم

آنقدر پرم کرده ای که خالی شدن از تو کابوس ام باشد

آنقدر هستی که نبودنت نیستم کند

ذره ذره بر جسم و جانم چنگ انداخته ای

 و چنان با نفست خو گرفته ام

 که بی نفست نفس کم بیاورم

چیست این ترس بی تو بودن؟

چیست این وحشت نداشتنت؟

عشق است؟

مهر است؟

یا ترس از حقارت وجودم است

تو هستی و نیستی

به هستی ات دل بسته ام یا خیال بودنت؟

هستی ناخوشایند حجمت

یا خیال خوشایند وجودی  که از آن من نخواهد بود؟

با منی اما از آنم  نیستی

تنها لحظه های مالکیتم لحظه های در من بودنت است

هستی ام را سلول به سلول می شکافی و در من نفوذ می کنی

بالغ می شوی و دلم میریزد

بلوغت را با هم زجر می کشیم

لحظه زایش ات را با ضجه جشن خواهم گرفت

اما می دانم که دیگر مال من نیستی

می روی

از برم میروی و باز

من می مانم و همه ترس هایم

من می مانم و وسعت وحشتی نو

من می مانم و اضطرابی که میهمان همیشگی دلم خواهد بود

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفری
3 مرداد 91 12:58
قشنگ بود...خیلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد