راستینراستین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

راستین

اولین کلمه آگاهانه

1392/2/25 23:15
نویسنده : مامی
281 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین کلمه آگاهانه ات را به زبان آوردی. به به

داشتم به آشپزخانه می رفتم که غذایت را آماده کنم و گفتم همین جا باش تا برایت به به بیاورم. طولی نکشید که پشت سرم به آشپزخانه آمدی و گفتی به به. چه شیرین گفتی عزیز دلم. 

این روزها تمام آواها را به زبان میاوری و مدام با خودت مثلن حرف می زنی. امشب که بغلت کرده بودم که شیر بخوری و به سرت دست می کشیدم دلم لرزید. دلم از سرعت گذشت زمان لرزید. چقدر زود بزرگ می شوی و من هر روز دلتنگ این روزهایت خواهم ماند زمانی که بزرگمردی شوی و دیگر به سختی در آغوشم جا شوی. 

راستی دو دندان بالایی ات هم کامل درآمده و وقتی می خندی خیلی شیرین می شوی خوشگل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفری
26 اردیبهشت 92 20:13
مبارک باشه مرد کوچک.. مرد می شوی، آرام آرام...
سانی مامی شادیسا
7 خرداد 92 16:00
مبارکههههههههههههههههه خیلی خوشحال شدم. آفرین به اقا کوچولوی زرنگ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راستین می باشد